Сортування:
24 787 грн.
Модель двигуна: 188F
Робочий об'єм двигуна, см³: 389
Потужність двигуна, к.с.: 13,0
Тип палива: Бензин
Система запуску двигуна: Ручний стартер
Ємність паливного бака, л.: 6,0
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год: 366
Номінальні обороти, об/хв: 3000
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Кількість передач: 2/1
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Система запуску двигуна: Ручний стартер
Кількість передач: 1/1 + нейтраль
Тип коробки передач: Шестеренчата
Тип приводу трансмісії: Прямий
Вал відбору потужності: -
Тип зчеплення: Нормально розімкнуте багатодискове
Спосіб установки грунтофрези: Окремо від транспортних коліс
Кількість секцій грунтофрези, шт: 6=(1+2)+(2+1)
Ширина захвату грунтофрези, мм: 580, 720
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Система запуску двигуна: Ручний стартер
Кількість передач: 2/1
Тип коробки передач: Шестерна
Тип приводу трансмісії: Прямий шестерний
Вал відбору потужності: Задній продольний під шпонку Ø14, L=24
Тип зчеплення: Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Спосіб установки грунтофрези: Замість транспортних коліс
Кількість секцій грунтофрези, шт: 6=(2+1)×2
Ширина захвату грунтофрези, мм: 580, 840
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Система запуску двигуна: Ручний стартер
Кількість передач: 1/1
Тип коробки передач: Ремінного типу
Тип приводу трансмісії: Ремінний
Вал відбору потужності: -
Тип зчеплення: Натягом паса
Спосіб установки грунтофрези: Окремо від транспортних коліс
Кількість секцій грунтофрези, шт: 6=(1+2)+(2+1)
Ширина захвату грунтофрези, мм: 560, 720
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Система запуску двигуна: Ручний стартер
Кількість передач: 2/1
Тип коробки передач: Шестерна
Тип приводу трансмісії: Прямий шестерний
Вал відбору потужності: Задній продольний під шпонку Ø18, L=24
Тип зчеплення: Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Спосіб установки грунтофрези: Замість транспортних коліс
Кількість секцій грунтофрези, шт: 8=(2+1+1)×2
Ширина захвату грунтофрези, мм: 620, 880, 1140
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Система запуску двигуна: Ручний стартер
Кількість передач: 2/1
Тип коробки передач: Шестерна
Тип приводу трансмісії: Прямий шестерний
Вал відбору потужності: Задній продольний під шпонку Ø18, L=24
Тип зчеплення: Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Спосіб установки грунтофрези: Замість транспортних коліс
Кількість секцій грунтофрези, шт: 8=(2+1+1)×2
Ширина захвату грунтофрези, мм: 620, 880, 1140
14 176 грн.
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Система запуску двигуна: Ручний стартер
Кількість передач: 2/1
Тип коробки передач: Шестерна
Тип приводу трансмісії: Ремінний, 2 ремня
Вал відбору потужності: -
Тип зчеплення: Натягом паса
Спосіб установки грунтофрези: Замість транспортних коліс
Кількість секцій грунтофрези, шт: 6=(1+2)+(2+1)
Ширина захвату грунтофрези, мм: 570, 810
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Система запуску двигуна: Електричний / ручний стартер
Кількість передач: 2/1
Тип коробки передач: Шестеренчата
Тип приводу трансмісії: Прямий шестерний
Вал відбору потужності: Задній продольний під шпонку Ø18, L=24
Тип зчеплення: Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Спосіб установки грунтофрези: Замість транспортних коліс
Кількість секцій грунтофрези, шт: 8=(2+1+1)×2
Ширина захвату грунтофрези, мм: 620, 880, 1140
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Система запуску двигуна: Ручний стартер
Кількість передач: 2/1
Тип коробки передач: Шестерна
Тип приводу трансмісії: Прямий, через зчеплення
Вал відбору потужності: Задній продольний під шпонку Ø14, L=24
Тип зчеплення: Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Спосіб установки грунтофрези: Замість транспортних коліс
Кількість секцій грунтофрези, шт: 6=(1+2)+(2+1)
Ширина захвату грунтофрези, мм: 580, 840
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Система запуску двигуна: Ручний стартер
Кількість передач: 2/1
Тип коробки передач: Шестерна
Тип приводу трансмісії: Прямий шестерний
Вал відбору потужності: Задній продольний під шпонку Ø18, L=24
Тип зчеплення: Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Спосіб установки грунтофрези: Замість транспортних коліс
Кількість секцій грунтофрези, шт: 8=(2+1+1)×2
Ширина захвату грунтофрези, мм: 620, 880, 1140
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Система запуску двигуна: Ручний стартер
Кількість передач: 2/1
Тип коробки передач: Шестерна
Тип приводу трансмісії: Прямий, через зчеплення
Вал відбору потужності: Задній продольний під шпонку Ø18, L=24
Тип зчеплення: Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Спосіб установки грунтофрези: Замість транспортних коліс
Кількість секцій грунтофрези, шт: 8=(2+1+1)×2
Ширина захвату грунтофрези, мм: 620, 880, 1140
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Система запуску двигуна: Електричний/ручний стартер
Кількість передач: 2/1
Тип коробки передач: Шестерна
Тип приводу трансмісії: Прямий шестерний
Вал відбору потужності: Задній продольний під шпонку Ø18, L=24
Тип зчеплення: Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Спосіб установки грунтофрези: Замість транспортних коліс
Кількість секцій грунтофрези, шт: 8=(2+1+1)×2
Ширина захвату грунтофрези, мм: 620, 880, 1140
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Система запуску двигуна: Ручний стартер
Кількість передач: 2/1
Тип коробки передач: Шестерна
Тип приводу трансмісії: Прямий, через зчеплення
Вал відбору потужності: Задній продольний під шпонку Ø18, L=24
Тип зчеплення: Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Спосіб установки грунтофрези: Замість транспортних коліс
Кількість секцій грунтофрези, шт: 8=(2+1+1)×2
Ширина захвату грунтофрези, мм: 620, 880, 1140
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Система запуску двигуна: Ручний стартер
Кількість передач: 2/1
Тип коробки передач: Шестерна
Тип приводу трансмісії: Прямий шестерний
Вал відбору потужності: Задній продольний під шпонку Ø18, L=24
Тип зчеплення: Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Спосіб установки грунтофрези: Замість транспортних коліс
Кількість секцій грунтофрези, шт: 10=(1+1+3)+(3+1+1)
Ширина захвату грунтофрези, мм: 870 / 1140 / 1400
Система охолодження двигуна: Повітряне охолодження
Система запуску двигуна: Електричний/ручний стартер
Кількість передач: 2/1
Тип коробки передач: Шестерна
Тип приводу трансмісії: Прямий шестерний
Вал відбору потужності: Задній продольний під шпонку Ø18, L=24
Тип зчеплення: Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
Спосіб установки грунтофрези: Замість транспортних коліс
Кількість секцій грунтофрези, шт: 10=(1+1+3)+(3+1+1)
Ширина захвату грунтофрези, мм: 870 / 1140 / 1400
